Uw abonnement
Bekijk mijn abonnement(en)
Bekijk hier de mogelijkheden om kennis te maken met Flair.
U kunt uw abonnement wijzigen of overstappen via deze link.
Geef uw verhuizing minimaal twee weken van te voren hier door.
Zodra u de verhuizing heeft doorgegeven, kunt u dit terugzien binnen uw account. U gaat hiervoor naar de pagina abonnementen. U klikt op het blauwe pijltje dat zich bevindt naast uw abonnement, vervolgens scrolt u naar beneden tot aan het blok ‘Bezorging’. Nadat u op het plusteken hebt geklikt ziet u de aanpassing.
Neem contact op met onze klantenservice en geef je nieuwe e-mailadres aan ons door.
Je krijgt altijd een welkomstbericht van ons met daarin informatie over je abonnement. Als wij jouw e-mailadres hebben, krijg je deze welkomstbericht via de mail, anders via de post. Bewaar deze bevestiging goed, want er staat belangrijke informatie in. Mocht je geen welkomstbericht hebben ontvangen check dan de spambox. Als je 4 werkdagen na het bestellen van je abonnement nog geen welkomstbericht hebt gekregen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Allereerst gecondoleerd met het verlies van uw dierbare.
Dit is een verdrietige periode waarin u waarschijnlijk veel moet regelen. Wij helpen u graag met het stopzetten van het abonnement zodat u daar niet meer naar om hoeft te kijken. De stopzetting is direct en kosteloos, en klantgegevens worden geblokkeerd voor verdere marketingdoeleinden*. U meldt het overlijden het snelst via het formulier 'overlijden melden'. Lukt het niet om het overlijden digitaal te melden? Dan kunt u bellen met onze nabestaandendesk op telefoonnummer 085-000 4973.
*Maak voor het doorgeven geen gebruik van de reguliere opzegmogelijkheden. Deze opzeggingen worden automatisch verwerkt en de klantgegevens worden dan niet direct geblokkeerd.
Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, de aanschaf van je abonnement te herroepen. Dit betekent dat je de aanschaf van je abonnement ongedaan maakt. De eventueel al geleverde nummers moet je wel betalen. Neem contact met ons op en we helpen je je abonnement ongedaan te maken.
U ontvangt wekelijks Flair (waarvan drie keer per jaar een extra dik plusnummer), aangevuld met een zomerspecial. Hieronder vindt u de reguliere prijzen (prijswijzigingen voorbehouden). Het bedrag op uw factuur kan afwijken van onderstaand overzicht, omdat het aantal nummers dat in de periode verschijnt kan afwijken. Na afloop van een actieperiode gaat de reguliere prijs gelden en is uw abonnement maandelijks opzegbaar.
Abonnementstarieven* per betaaltermijn
Maand: € 19,95
Kwartaal: € 59,85
Halfjaar: € 119,70
Jaar: € 239,40
Voor verzending naar het buitenland wordt een toeslag tussen €2,09 en €2,44 gerekend per editie voor de verzending. Voor de exacte tarieven per land kunt u contact opnemen met de klantenservice.
*Bij betaling met betaalverzoek wordt een toeslag berekend van € 3,05 per factuur.
Fluister is een audio-app met meer dan 200.000 luisterboeken, podcasts en e-books. Als abonnee van Flair (behalve Basis en Specials) kun je gratis en onbeperkt* gebruikmaken van Fluister.
Om gebruik te kunnen maken van Fluister heb je een gekoppeld abonnement nodig. Hoe je dat doet, kun je hier lezen. Met een gekoppeld abonnement kun je de app van Fluister downloaden en inloggen met je DPG Media account.
*Als abonnee krijg je één jaar lang toegang tot Fluister. Wanneer je je abonnement opzegt, vervalt ook de toegang tot Fluister.